Pages

V.I.P BLOG KU

Thursday, March 17, 2011

LISA SURIHANI MENGAMUK GILA TERKENA PANGGILAN HANGIT HOTFM!



As salam readers, korang pernah demgar tak Lisa Surihani mencarut? Pagi tadi, Lisa terkena panggilan hangit dari Hotfm. Nak dijadikan cerite, korang dengarlah sendiri dekat video di bawah ni ye...




Mane ade Lisa mencarut kan? Baik betul Lisa ni...tak macam artis lain, ade je lah tut tut tut time kene panggilan hangit tu....ni lah artis yang beautiful luar dan dalam...tabik la Lisa...! Sebab tu ramai yang suka Fasha Lisa....weweeiiittttt!!!


p/s: omeeeeyyyy lisa ni kan...

11 comments:

CahayaCintaIlahi said...

aah lisa tu da la comel..baek..tak marah pun educated.. hehe mang minat abes kat die huhu ;)

Fyqa said...

suka lisa

:D

ardinihumaira said...

teringin nak jumpa lisa:)

nadya chew said...

haha..kelakar betol lisa..;D

SyuQ said...

adakah telah disadur sebelum disiarkan?

mmg respek kat lisa surihani. sanggup mintak maaf ngn peminantnya lg... siap ckp dgn cara berhemah. beristighfar lagi tu...

TenangSudey said...

tapi nape ade bunyi2 tutttttt tuttttt tu ek? ape yang dia sensored kan?



Lets watch Video Fukushima Nuclear Reactor Problem Explained (CNN)

Mardhiyyah Ridzuan said...

Dah dengar yang Wardina?? haha... Habis keluar segala zikir...=D

Azreem said...

hahahah...terkantoi plak..
idola aku tue...hehehehe..

Nurul Ashikin said...

sgt suka lisa! best jer die!

Anonymous said...

sesiapa yg rase2 tringin nk jmp lisa surihani bole la like page ni http://www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani-Supporters-Club-LSSC/169294403117070 club supporters lisa...memberi peluang anda utk bramah mesra dgn lisa dlm event2 yg dianjurkn club ni..=)

Daya said...

Lisa comel bila mara . ;p
dgn pelat R die. hehehehehehe

ShareThis