V.I.P BLOG KU

Wednesday, February 29, 2012

DALAM DIAM, NORA DANISH BERNIKAH DENGAN ADI PUTRA!

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia...


"AKHIRNYA NORA DANISH BERTEMU JODOH DENGAN ADI PUTRA"


Majlis pernikahan yang berlangsung secara tertutup dan dihadiri oleh saudara mara dan rakan terdekat ini, diadakan di Masjid Besi, Putrajaya. Dengan sekali lafaz, Nora Danish kini telah termiliki. Jumlah wang hantaran adalah dirahsiakan. Antara yang menarik di dalam dulang hantaran adalah sebuah bingkai gambar yang terdapat gambar sebuah banglo yang dihadiahkan kepada Nora Danish... bertuah badan... Berikut merupakan gambar sekitar majlis pernikahan Nora Danish dan Adi Putra....












Ha...melepas lagi? Nora kahwin dengan Adi Putra??? Jeng jeng jeng.... Isteri keduakah? Ok, amacam cerita aku? Mengancam tak? Boleh jadi penulis skrip tak? Saja guna nama asal pelakon nak bagi impak kepada penonton dan pembaca...Sebenarnya, majlis pernikahan ini adalah babak yang terdapat dalam filem terbaru MIG, Aku Terima Nikahnya... So, Nora Danish bukan isteri kedua ok...ini hanya lakonan semata-mata....Jadi, peluang masih lagi terbuka....







credit piture :MrDavid




p/s: jangan hempuk laptop anda....kih kih kih

9 comments:

Miss Anis said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nOra cantik bertudung....

|-sw33t-dream-| said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ceh, daku tertipu rupanya..ingatkan betul tadi..haha

Razil Tahir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ingat bebetol.. haha

::Misz sunsWeetz:: said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terkena aku ceh !!

luqman zakaria said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dan dan kan! baru nk cayer...huwaaa!!

daimpressive said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha...

Norasikin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kekekek ramai tertipu termasuk saya

Blog Sensasi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku pun terkena kekeke

lalaa blurbs..? said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ceh... baru je nak hangin mengigatkan adi putra yg dah beristeri.. hehe... boleh sakit jantung mcm ni..

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...