Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, March 23, 2012

SLOGAN INI MEMBAWA TUAH!

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....


"IDEA DATANG BUKAN BERGOLEK, BUKAN MELAYANG"


Ok, hari ni, hari Jumaat...at last hari minggu pun tiba... balik dari office pukul 7 tadi pi siap2 nak solat...pastu makan, pastu baru buka FB...buka-buka, ade kawan FB tag nama aku menang dalam satu contest ni. Contest anjuran FB Dumex Dugro. Berikut merupakan hadiah yang aku menang:




Alhamdulillah..... mesti mak aku suka kan....... Ok, ade kawan aku yang komen kat FB, macam mana slogan yang aku buat sampai boleh menang...Ok, jujur aku cakap, slogan untuk contest ni datang on the spot bila aku online kat office before balik rumah minggu lepas...aku terus isi dalam form...selalu aku buat dalam Microsoft Word dulu...tapi kali ni tak...so, aku macam ingat tak ingat la slogan tu... tapi aku try ingat balik...slogan yang menang adalah lebih kurang macam ni:



Sesudu kreativiti, semangkuk keyakinan, segelas Dumex dinikmati, sehebat Si Cilik menyaji makanan!


Tapi mesti ade orang kata, kenapa nak share slogan dengan orang lain? Nanti rezeki untuk kau, orang lain yang dapat....pada aku, sharing is caring...So, aku lebih suka share dengan orang... rezeki masing-masing....  Sebab tak salah berkongsi apa yang kita tahu... :)


Ok, untuk korang, if nak sesuatu, kita mesti rajin...dan kene ade konsistensi... cuba je mana-mana contest, mana tahu rezeki Allah nak bagi kan... Kalau duk saja memang tak datang la Penggoreng Dinding Sejuk terkedek-kedek berjalan ke depan laptop korang...So, untuk semua, jom join contest ni sebab ada lagi beberapa minggu untuk korang sertai. Hanya klik link di bawah:





Ok, if korang tak keberatan...nak mintak tolong sikit untuk LIKE entry aku... just klik gambar dibawah ni, dan klik LIKE ye... tq banyak-banyak :)






p/s: lepas ni boleh main goreng-goreng :)

5 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

thanks kongsi!! memang best..akak buat langsung tak best patutla tak menang..haha

Mama Zharfan said...

congrats!! besh slogan tu :)

mr.F said...

@kak Ila: takpe, boleh cuba lagi... chaiyok2!

mr.F said...

@kak suzi: tq kak...akak lagi hebat...akak inspirasi saya dlm contest ni :)

Wansteddy Tales said...

cute sngt slogan ni. Tahniah falihin :D

ShareThis