Pages

V.I.P BLOG KU

Thursday, February 28, 2013

FINAL PRESENTATION BOARD FOR SEMESTER 08 LANDSCAPE ARCHITECTURE!

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....



"FUNCTIONAL PUBLIC ART ENHANCING THE IMAGE OF JOHOR BAHRU CITY CENTRE"



Alhamdulillah, akhirnya selesai sudah pengajian aku di Uitm Shah Alam dalam Ijazah Sarjana Muda Senibina Landskap dengan kepujian.... Alhamdulillah... dapat ANC :) Dan orang yang paling happy sekali adalah parents aku :D 


So, di entry kali ni, aku nak share presentation board aku yang tak seberapa ni. FYI, board ni semua adalah sebahangian daripada keperluan design studio. Dan tajuk design aku sama dengan tajuk thesis aku: "FUNCTIONAL PUBLIC ART ENHANCING THE IMAGE OF JOHOR BAHRU CITY CENTRE". So, pada junior ku sekalian, hope board ni dapat dijadikan rujukan... yang baik dijadikan tauladan, yang kurang baik dijadikan sempadan. Pesan aku, jadilah diri sendiri, dan yakinlah pada apa yang kita nak buat. Kita manusia, tiada siapa yang sempurna. So, janganlah sesekali melakukan plagiat. hiks :P



Klik pada gambar untuk tumbesaran yang lebih terang jelas dan nyata :)







































Ade tips nak kongsi sikit pada junior, if nak score studio, kene konsisten dari mula....ikut je flow.... markah diambil dari progress kita, tak semuanya tertakluk pada final produk kita. So, selamat maju jaya!



p/s: lecturer aku kate merah sangat board aku... so?

1 comment:

ShareThis