Pages

V.I.P BLOG KU

Wednesday, September 28, 2011

JALAN CARI MAKAN-MAKAN : BIG TASTE, SEKSYEN 7 SHAH ALAM !



Assalamualaikum readers dan salam 1dunia....So,untuk segmen Jalan Cari Makan-Makan kali ni...tempat yang telah disantap adalah BIG TASTE, Seksyen 7, Shah Alam. Restoran ni terletak di belakang Jakel Shah Alam. Menu more to western, tapi ade je yang local dish. 










Manggo juice yang aku order ni memang terbaik dari ladang! Pekat gila!!!

Ni Qayyum....ex housemate aku mase part 1 kat Uitm Perak dulu....

Ni aku punya....spageti carbonara...memang sedap gila wohhhh...harga dia pun sedap jugak woowowowowow!

Ni Qayyum punya...1/4 grilled chicken....die kate boleh tahan lah.....

Overall, pada siapa yang mencari makanan western yang sedap... boleh try BIG TASTE ni...tapi sekali0-sekala je la...kalau selalu, boleh rabak mata!
  • MAKANAN: ****
  • DECORATION:****
  • SERVICE:***
  • HARGA:**(agak mahal tapi berbaloi)


Dan korang yang nak duit tambahan, apa kata korang join contets blog aku ni...cepat, tinggal lagi 2 hari je lagi ni....klik je banner kat bawah ni:




p/s: kasih itu cup, sayang itu cakes :)

3 comments:

Azurin Ramli said...

alaa,aku frust ah masuk contest tak pernah nya nak menang woo. :')

hmm,takpe lah.japgi kalau aku terpanggil hati.aku join.harharhar

umamahkinah said...

uitm perak cos ape? hiiiiii

-F- said...

Sedap ke kedai ni???
hari dh ad g kedai tu.. Sorry la cakap yerk.. rasa x sedap pn.. hari tu makan chicken chop kt situ.. serius nyer x sedap.. xde rasa ape pn..

myb lain lidah, lain selera kot.

ShareThis