Pages

V.I.P BLOG KU

Monday, September 5, 2011

UITM LANJUTKAN CUTI SEBULAN LAGI BUAT PELAJAR IJAZAH!




Assalamualaikum readers dan salam 1dunia....kemain lagi kan student2 ijazah ni bercuti...4 bulan kau...pejam celik, pejam celik...minggu depan dah nak naik dah...ntah mana Student card korang letak kan? Mesti cari tak jumpe...padan muka...


Untuk ambil mood nak naik sem ni...aku pun pergilah beraya kat Student Portal Uitm...nak login...nasib baik ingat lagi Student ID...maklumlah...4 bulan cuti kan...ye dak....(budak diploma sangat jeles ye di sini....)...okeh, dah lepas login, aku pun pergilah dekat main page Student Portal tersebut. Dan alangkah terkejunya tatkala aku membaca baris-baris ayat yang didedikasikan khas buat semua pelajar Uitm:







Ha...tak nampak ke? Meh aku kasik besor sikit...





Haaaa....ingatkan extend lagi sebulan cuti =,= .....sigh....kalau tak caye, korang bukak la sendiri student portal Uitm...memang korang tak kan jumpe pun ayat ni..hahahha..ok, selamat belajar kembali semua! GUD LUCK!!! Segarkan otak ya...


p/s: kembali panjat tangga Batu Caves la lepas ni...

12 comments:

FaKArePa!n said...

memang melampau kalau dpt cuti lagi sebulan..haha

N'Craft said...

ceit.ingat dia sorang ke? saya pun cuti lama~~~~ cuti selama-lamanya (kalau xsambung lg). ahahaha

N'Craft said...

saya pun cuti lamaaaa..selama-lamanya selagi tak sambung. ahahaha :D

me is aku said...

xyah la nak extend cuti. nnt extend lg sem. bile pulak aku nk habis belajar. haha

Anonymous said...

ngahahah. bertuahlah kalau dapat cuti lagi.

said...

hahaha..nak mintak cuti sebulan lagi?? nanti lambatla abes blaja kalau cuti lame sangat..heee :)

LiTtle_siS said...

ceh.. tertipu sudahhh.. haha..

mizz_pua said...

cukup la 4 bulan cuti..

Unknown said...

tekejut beruk aku baca benda ni....aku dip student...so jeles ngan budak degree T(0o)T

asTaNa iMpiaN said...

ish3x...sudah2 la tu cuti...haha
kang lupa plak ape da blaja subjek yg lepas.. =D

btw, dak diploma yg tgh tggu convo gk untung...cuti lamaaaa..hehe
jgn jelesss okies

http://audiidamerczzz.blogspot.com/
singgah dan follow sy ;)

Azzreen Ishak said...

hahahahaa..mmg terbaik lah kalo xtend cuti lg...yuhuuu

tirahzairi said...

up lg sebulan...makin gemuk la caye...huhuhu

ShareThis