Pages

V.I.P BLOG KU

Wednesday, June 12, 2013

IMPIAN NAK MASUK FINAL AFC COOKING CHALLENGE, TOLONG VOTE BOLEH?

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....



"BERANGAN DULU TAKPE, ADE REZEKI, ALHAMDULILLAH"





So, untuk memastikan angan-angan aku ni jadi realiti, aku mohon sesangat jasa baik korang semua untuk vote resepi ciptaan aku dalam Asian Food Channel (AFC) Cooking Challenge. Resepi yang aku pertaruhkan kali ni adelah, "Hashbrown Lontong Kering with Kuah Kacang Gajus". So, untuk melayakkan aku ke final, aku sangat perlukan vote dari korang semue... aku tahu korang semue baik hati kan? Suke tolong orang kan? 


Basically, aku punya resepi ni kene berada dalam TOP 50 undian dari orang ramai... dari TOP 50, pihak jury akan shortlist kan 20 peserta untuk bersaing di final yang akan diadakan 29 Jun ini. Voting period until 18 Jun..dah tak lama lagi tuu,....so, ape tunggu lagi...jom lah vote :)



Cara nak vote:

Klik link ini:




Lepas tu klik button VOTE di sebelah kanan ye... bukan tab LIKE yang belah kiri tu...if nak klik dua-dua pun lagi best :)





 Itu saje. Setiap VOTE dari korang aku dahulukan dengan ucapan terima kasih :)




p/s: nampak sama, tapi bukan die.... :P

No comments:

ShareThis