Pages

V.I.P BLOG KU

Sunday, January 27, 2013

JOM UNDI KL AWARENESS CENTRE OF HUMANITY: HOMELESS REHABILITATION!

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....



"KORANG BAIK HATI KAN? TOLONG UNDI PROPOSAL AKU BOLEH?  :)"





Ok, straight to the point, aku mohon jasa baik readers dan bloggers yang baik hati untuk mengundi proposal aku, KL AWARENESS CENTRE OF HUMANITY: HOMELESS REHABILITATION a.k.a #KLacoh dalam Connected Community yang dianjurkan oleh Genovasi Challange. Apa yang aku proposed? Ok, korang boleh tengok video yang aku buat di bawah ni:







So, dah nampak a clear image untuk proposal aku ni? Ok, now aku nak bagitahu cara-cara untuk mengundi. Simple je. Ni kira-kira rehearsal untuk PRU13 nanti ye... Mula-mula, korang klik link di bawah ni:




Lepas tu, untuk vote proposal aku, sila klik pada button VOTE yang bewarna jingga di sebelah kanan atas seperti gambar yang di bawah ni:





Lepas tu, akan ade pop-up untuk register, korang hanya perlu klik Connect with Facebook korang, and then selesai :)





Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai proposal KL AWARENESS CENTRE OF HUMANITY: HOMELESS REHABILITATION a.k.a #KLacoh ni, korang boleh klik ATTACHED FILE kat sebelah kanan tu jugak. Diharapkan dengan undian dari korang semua, kita dapat mengubah nasib homeless yang terdapat di Kuala Lumpur dalam melahirkan kesedaran sesama insan dan secara langsung untuk menjaga imej Kuala Lumpur sebagai ibu negara Malaysia.


Untuk korang yang sudi vote, aku ucapkan infiniti terima kasih. Lagi best lepas vote, korang share dengan kawan-kawan korang kat Facebook or Twitter... :)



p/s: it needs two to tanggo :)

No comments:

ShareThis