Pages

V.I.P BLOG KU

Monday, January 21, 2013

KALENDER 2013 a.k.a BROCHURE COMPANY AKU!

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia...


"MASA UNTUK BER-BLOG-GING SUDAH KEMBALI!"



Yeay! Akhirnya.... dapat juga update blog. Rindu tak? Rindu tak? Tak rindu takde pe... hahaha... Ok, thanks to all of you yang mendoakan yang terbaik untuk final year aku dalam Bachelor of Landscape Architecture. Alhamdulillah... semuanya sudah selesai... tinggal tunggu thesis untuk dipulangkan dari first reader dan di-hard-cover-kan... So, sekarang dah mulalah nak menanam anggur dengan jayanya... nak kerja memang takde mood. Nak berangan cuti sem je lahhhh..... hahaha



Ok, ni salah satu course work aku untuk subjek Professional Practice. Yang untuk studio, aku cerita dalam entry yang lain ye. Ok, untuk course work ni, aku kene buat company profile and brochure untuk company aku. So, dah belajar ye landscape, company pun landscape lah.... Aku buat special sikit... maklumlah... nak jugak buat lain dari yang lain... puas fikir... aku buat brochhure company aku sekali dengan kalender 2013... So, lecturer aku tu nanti boleh lah gune... kire ade function jugaklah kerja yang aku buat ni... :)



Ni lah hasilnya... macam kalender tak?







Korang nak ke? If aku nak bagi sorang satu copy memang tak mampu lah... cuma korang boleh la print kalender kat bawah ni ...nanti boleh buat rujukan... itu pun kalau nak laaa.... :P







Ok, part yang ni, gambar untuk staff company, aku main letak je gambar... kalau korang perasan...ade gambar Hizami (budak lelaki sebelah pintu), ade Fatin Liyana, ade Maria Elena... aku main tabur je... n minta maaf lah ye guna gambor korang....hihihi...siap bagi nama baru tuuu....


















Semua gambar ni source dari pak cik Google.. n aku edit la balik bagi jadi kalender 2013..kalau ade terjumpe typo or grammar mistakes, biaselah... kerje nak cepat kan... hehehe... aku print atas Ivory card n compile kan dengan brown board sebagai tapak dia. N then pergi kedai, mintak tolong tebuk and guna ring binding. Dan akhirnya siap!



p/s: #daretobedifferent!









7 comments:

Pwincess9 Juhary said...

nice la.... lawa gila...

Unknown said...

looks professional. :)

akuzle ayu said...

Hebat! Akak rasa nak pitam tgk 'kehenseman' kalendar ini. Keep it up!

mr.F said...

@Pwincess9 Juharytq... biase2 je ni :)

mr.F said...

@Qarr Jalil thanks bro... :)

mr.F said...

@akuzle ayuhehehe kak ayu ni... ade2 je kan...

suzialfredshin said...

nice one.. ^__^

ShareThis