Pages

V.I.P BLOG KU

Thursday, May 23, 2013

ALHAMDULILLAH..SELESAI INSTIADAT KONVOKESYEN UITM KE-78 !

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....




"ALHAMDULILLAH, SYUKUR YA ALLAH!"



Sabtu lepas, dengan rasminya aku telah menggenggam Ijazah Sarjana Muda Senibina Landskap dengan kepujian dan lebih manis lagi, kejayaan ini dilengkapkan lagi dengan Anugerah Naib Canselor (ANC). Alhamdulillah :)


Kejayaan ini ditujukan khas buat en. ayah, SM Jasmi Ab Rahman dan pn. emak, Manisah Jaib. Terima kasih atas segala-galanya. Semoga Allah memberkati emak dan ayah selalu. Amin.







Inilah wajah yang menjadi tulang belakang, sentiasa memberikan kekuatan dan semangat serta inpirasi aku untuk berjaya :)






Infiniti terima kasih buat para pensyarah Uitm Shah Alam atas setiap ilmu dan perkongsian pengalaman yang sangat berharga. Tidak lupa para pensyarah Uitm Perak yang telah memberi asas yang konkrit untuk meneruskan kehidupan sebagai pelajar senibina landskap. Semoga Allah merahmati kalian sentiasa. Terima kasih juga buat pihak penaja, Biasisiwa JPA.






Buat sahabat seperjuangan, terima kasih atas segala-galanya. Ketahuilah, korang adalah antara sahabat yang terbaik yang pernah hadir dalam hidup aku. Terima kasih atas suka dan duka yang dilalui bersama. Semoga perkenalan selama 5 tahun setengah ini berkekalan sampai bila-bila. Minta halal makan minum, ilmu dan mohon maaf jika terkasar bahasa, terlanjur kata. Kita hanya manusia biasa, yang tak pernah lekang dari melakukan kesilapan. Terima kasih sahabat~!



credit to Zaedi Asri


Credit to Haniff Tahir


Credit to Hanis Hamzah


Credit to Hanis Hamzah


Credit to Zaedi Asri


Terima Kasih Semua!!!


"Tidak ada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau dan tidak ada insan yang berdosa yang tidak mempunyai masa depan. Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan ketenangan dan keamanan. Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun. Bila-bila masa ia akan pecah"





p/s: Alhamdulillah.... lulus ujian PTD :) 



2 comments:

Cik Diana said...

wah. kelas pertama. congrat!!
tabik spring laa.

Bella Razali said...

Wah congrats :) bestnye sy bru merangkak lg di sem 2 huhuhu.

ShareThis