Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, April 23, 2011

FALIHINJASMY.BLOGSPOT.COM KINI BERWAJAH BARU! KINI LEBIH MENGANCAM!

As salam readers....terkejut tak bile bukak blog aku ni dah rase lain macam? Perghh...dah tukar header dgn footer baru lah siot...wallpaper pun baru...Siap 3D lagi...nak buat flash tak mampu...har har har...nampak lebih maskulin kan????



Okeh kite imbas kembali design blog ni yang lame...






Okeh, aku nak tanye pendapat korang, yang mane lebih mengancam? Yang lame ke yang baru??? Komen korang amatlah aku hargai...Teruskanlah memberikan sokongan kepada blog aku ni ye...yang lame ke, yang baru, blog ni tetap blog aku...hahahha...Chao...


Eh kejap...lagi satu soalan, antara design terbaru blog aku ni dgn tiz zaqyah? Mane lebih mengancam?

credit to Beautifulnara


p/s: nak tahu tak aku gune ape buat 3D?

18 comments:

Fey Lee said...

Baru. Cause it look likes I'm reading comics. And it feels awesome man !

*err, terlebih memuji ke?*

fieylif said...

suka yang baru!!

hairie said...

wahhh...kacak! (^____^)

HAZWANmohd said...

3d tetap! ehhe..
bground tetap! trademark! hu

mr.F said...

@Fey Lee: kembang kejap...hampir nak pecah laptop dibuatnye... best kan header ni?? aku pun suke...hahaha

mr.F said...

@fieylif: yeyeyyeaahhh

mr.F said...

@hairie: kacak bergaya...ahahah

mr.F said...

@HAZWANmohd: nak jugek kan...hahaha

Ronaldmohoni said...

awesome :)

hakeem kira said...

aku suka lg header yg dulu . ada maksud sendiri.

Fey Lee said...

Guna apa buat 3D?

*Nak try jugak*

mr.F said...

@Ronaldmohoni: =)

mr.F said...

@hakeem kira: perghhh...yg dulu tu berbulu-bulu..lepas tu lmbt loading...tu yg tukar yg baru...

tp kalau letak burung terbang kat header ok tak?

mr.F said...

@Fey Lee: pakai google sketch up

zey said...

yang kali ni lebih laju....simple.

Jieha kriesha said...

nk jgk bg pndpt!! :D
2-2 okeh actlyy yg bru ni sntuhan grafic.. n yg lme toi lbih suke czmmg mnggambarkan the situation free to fly.. then yg second tu nmpk ntural.. haha.. tp lg shuke yg lme..!

opkos tiz lg mngancam!! haaha :D

mr.F said...

@zey: tqvm =)

mr.F said...

@Jieha kriesha: yg lame lmbt loading...hahaha

ShareThis