Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, May 6, 2011

NANTIKAN CERPEN BERSIRI TERBARU: CUPCAKES PRINCES : 09.05.2011

As salam dan salam 1M readers...akhirnya aku merdeka!!! Yeay...habis jugak sem 5 ni dengan jayanya...hope result nanti pun ok la kan...hahahaha...InsyaAllah...amin...Ok, memandangkan cuti sem kali ni sangat panjang iaitu selama 4 bulan, macam-macam aku nak buat...so, one of the things, aku nak buat cerpen bersiri aku yang ketiga.

Apekah ramuan dalam cerpen bersiri ini? Sama-sama kita nantikan..



Kalau korang yang memang follow blog aku ni sebab nak bace cerpen bersiri aku, mesti korang dah pernah bace 14 HARI CINTA dan MUSLIHAT kan? Okeh..terime kasih sebab support hasil penulisan aku. Bagi yang belum pernah bace, korang boleh lah isi mase senggang korang tu dgn bace cerpen aku nih...sekali korang bace, mesti sangkut punye...hahahaha...korang boleh klik kat poster cerpen untuk ke link setiap siri cerpen tersebut.





Dengan adenye support dari korang, aku semakin bersemangat nak buat cerpen bersiri yang ketiga, CUPCAKES PRINCES, kasih itu cup, sayang itu cake....mesti korang tak sabor-sabor nak bace kan? (berangan je aku nih...ahahah) Ok...aku akan release kan prolog untuk cerpen bersiri yang terbaru ni pada:


ISNIN | 09.05.2011


Korang tunggu je la aku post ye...hope korang enjoy reading and kalau ade ape-ape...comment la ye...aku lagi suke kalau ade orang comment2 ni...baru ade feel kan....hahhaa...ok, that is all from me...chao...


p/s: yang belum bace 14 hari cinta dengan muslihat tu, sudi-sudikanlah bace ye..link ade disediakan di side bar...hehheh

1 comment:

Fify said...

ok..gd luck..harap2 comel cerita 2..;)

ShareThis