Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, January 8, 2011

RAHSIA DI SEBALIK BINTANG NUFFNANG...



Anda tahu rahsia untuk meningkatkan jumlah bintang Nuffnang? Apekah yang dimaksudkan dengan bintang yang berada di Analytic Nuffnang? Anda tahu caranya untuk mendapat bintang penuh untuk Large Rec, Leaderboard dan Skyscraper? Kalau anda tahu? Sila lah berkongsi dengan saye ye...saye memang konfius dengan hal bintang-bintang ni...lagi satu Buffered Earning a.k.a BE. Dah lame rasenye BE ni tak gerak-gerak...n semenjak tahun baru ni, xde satu BE pun yang sangkut...kenape ye cik Nuffnang dan juge para bloggers sekalian?


p/s: saye budak baru belajar...

6 comments:

►AdamXis◄ said...

aku pun confuse dgn bintang kecil tuu...x berubah pon...and BE tak pernah dpt...sbb trafic skit jer kot lg...

eddy syrol said...

tumpang lalu tuan tanah...nak promote sikit boleh? heheheh

follow la my blog kalau sudi ye..sape2 la kat sini

http://pena-pujangga.blogspot.com

dan

http://eddysyrol.blogspot.com

thx ya...

ika honey bunny said...

cehh, tengok tajuk ingatkan mcm kau tau. cess cess cess!

sayasayangkamuhamim (: said...

same lah kite . bintang tak penah naik , 3 mcm tu lah dari dulu . n then BE tak penahnye masuk . :((((

Shaofie said...

cuba baca ni.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/duit-nuffnang-tiada-lagi-cuba-tips-ini.html

Dhinai said...

Malas aku nak layan smua tu,bila aku bukak je acaunt nufnang bintang aku macam tu je...kepala aku pun dah banyak keluar bintang..

ShareThis