Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, January 28, 2012

HARGA TIKET LEGOLAND MALAYSIA !

Assalammualaikum readers dan salam 1 dunia....


"KALAU HARGA MACAM NI, KAU MAMPU?"







OK, korang tahu kan kat Wilayah Iskandar, Johor ade Legoland? Ya, taman tema yang menggunakan lego untuk membentuk sesuatu benda yang boleh menarik sesiapa sahaja yang melihatnya... Legoland Malaysia merupakan yang ke-6 di dunia dan yang pertama di asia pasifik...Taman tema ini dijangka akan dibuka pada hujung tahun 2012.... tapi mampu kah korang if harga nak masuk Legoland Malaysia macam ni?



Dewasa – RM 195 (Harga biasa: RM 275)
Kanak-kanak – RM 150 (Harga biasa: RM 210)
Harga Tiket Pintu Masuk
Dewasa – RM 140
Kanak-kanak – RM 110
**Rebat RM 30 untuk pemilik MyKad



Haaa....siapa yang mampu boleh la masuk, if aku, nak kene tunggu orang lain belanja la baru aku masuk....hewhewhew...





p/s: mahal maybe sebab tak tampung kos pembinaan kot... nak nampak murah, bayar dalam dolar...hahhaha




3 comments:

Daniela said...

huh... pikir panjang jugak la nak masuk ke tak hehe

Twinseera said...

Wow....mahal giler...

Twinseera said...

Wow....mahal giler...

ShareThis