Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, September 9, 2011

5 BUFFERED EARNINGS SEKALIGUS DARI NUFFNANG!

Assalamualaikum readers dan salam 1dunia...bile dah sampai Shah Alam ni...rase mcm masuk dalam hutan konkrit...almaklum la kan...dah 4 bulan cuti panjang....bile dah nak start sem baru ni...kene cari spirit baru...So, bile aku bangun je pagi ni...Saje-saje la bukak akaun Nuffnang aku...terkejut aku jah! Dapat 5 BE sekaligus ...selepuk haaaa...Syukur alhamdulillah....



Terima kasih bebanyak Nuffnang dan pihak sponsor :)


Untuk korang...jangan lupe join contest anjuran aku yang terbaru...CUPCAKES PRINCES CONTEST...ala...bukan susah sangat pun...hadiah wang tunai RM 300 untuk korang...mana tahu rezeki korang pulak kan....kalau nak tahu cara-cara nak join, klik je banner contest kat bawah ni:



p/s: sentiasa berdoa dimurahkan rezeki....amin...

19 comments:

Zana Adieyza said...

tahniah!! keep blogging..

miss m said...

hurm!! BE ni ape beza ngan ME....

hafiz said...

syok dapat 5 BE..huhu

Entry terbaru aku "Blog loading speed test"

danish said...

Tahniah. Bukan senang nak dapat 5 sekaligus tu

mr.F said...

@ZaNa aDieyZatq :)

mr.F said...

@miss mBE is Buffered Earnings iaitu pendapatan terumpuk berdasarkan jumlah Unique Visitors yg dtg ke blog kita. Makin byk org datang, makin tinggi lah BE.

ME is Metered Earnings iaitu keadaan di mana BE tadi telah tamat. So, ME adalah final result dari BE yg kita dapat.

Macam tulah lebih kurang. Hope dpt membantu :)

mr.F said...

@hafizsyiookkkk

mr.F said...

@danishbetul tu...BTW, tengs :)

syafeeqa said...

wahhhh wahhh... duet raya dari nuffnang :) tahniah,, n happy blogging :)

al_hakim said...

ok aku jeles!

Zul fattah said...

bapak r..gempak gile ko? aku tak pernah dapat kot..huhu

Khidhir said...

congrats.

oktant said...

Mmg power. Tahniah & moga bro terus dimurahkan rezeki. ;)


p.s: Nak ambil berkat sikit ni. :D

cik bulan said...

untunglah bnyak dowh..haha...^^

Mrs. Daniel said...

hehe...aku pun dapat gak. 15 buffered sekaligus. itupun setelah aku bercuti beberapa minggu jer dari menginternetkan diri. =) macam syiok pula,kan?? heee

@EzrlG said...

wah $$$$$....

EARNIC said...

WAHH TERRRRRBAIK!!

Acik said...

uwah ... (speechless!) :)

Unknown said...

besnye..serentak dpt 5 BE..

ShareThis