Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, September 30, 2011

RM 300 TINGGAL SEHARI SAHAJA!

Assalamualaikum readers dan salam 1dunia....Cepat! FALIHINJASMY.BLOGSPOT.COM : CUPCAKES PRINCES CONTEST hanya tinggal sehari je lagi sebelum ditutup secara rasmi tepat jam 12 malam ini (30 September 2011)...awat dok canguk lagi...pi lekas buat entry....bukan susah pun...bukan kene buat cupcakes pun...tup tup menang wang tunai RM 300....kan...tuah ayam nampak di kaki, tuah korang? haaaa....tu yang kene join tuuuuu....kalau nak join, klik je banner kat bawah ni.....




Aku ni tengah berdebor-debor nak tunggu hari sabtu ni....agak-agak, ape lah yang die orang nak suruh aku masak ea? Ni semua gara-gara Blogger MasterChef....ah, lenjan je la kan....wish me luck ye korang! 


 p/s: dup dap dup dap.....

5 comments:

Ku Azhar said...

aiyookk!!!!

Daya H said...

gambate ! :)

Ronaldmohoni said...

Blogger master Chef? good luck bro :)

Ekmi Rabat said...

good luck! saya tak join kot..huhu

My Latest Entry: Jom Karaoke untuk Belajar.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dah joinnnnn.. nak menang..hehe

ShareThis