Pages

V.I.P BLOG KU

Monday, March 7, 2011

AKHIRNYA NUFFNANG KU MENCECAH 5 ANGKA!



As salam readers, Alhamdulillah, berkat kesabaran aku selama 5 bulan aktif berblogging, akhirnya Nuffnang ku mencecah 5 angka! Terime kasih Nuffnang dan tak lupe juga kepada semue followers yang setia menyokong blog aku yang tak seberape ni...tak lupe juge pade semue yang secara sengaja or tidak sengaja melawat blog aku ni....dan paling penting, sokongan tangan kalian untuk mengklik iklan yang berjaya menambat hati korang...


Walaupun usia blog aku ni tak sampai setahun jagung (akan menyambut ulang tahun yang pertam Mei ni), aku dah berlajar sedikit sebanyak mengenai dunia blog ni...tapi banyak lagi yang perlu aku timba dari orang berpengalaman seperti Ben Ashaari dan Redmummy. Pada yang baru sahaja berblog, aku pesan, berblog lah dengan seikhlasnya...kepuasan adalah utama, pendapatan adalah bonus...rezeki Allah ada di mana-mana, terpulang kepada cara kita untuk mendapatkannya...


Lastly, aku ade pantun khas untuk Nuffnang dan semua readers:


Iklan Nuffnang galak menari-nari,
Pembaca setia asyik memerhati,
Mari tingkatkan trafik blog ku ini,
Semoga Buffered Earnings melekat lagi...


p/s: rat rat je...


11 comments:

Kembang Perawan 3288 said...

gigih sekali siap wat pantun2

Rozuan Ismail said...

5 angka!!wah banyaknya!!

mr.F said...

@Kembang Perawan 3288: haruslah gigih

mr.F said...

@Rozuan Ismail: alhamdulillah

ina said...

wahh.... lumayan gitu... nampaknya saya kena bnayak belajar ni.. beritaulah kami apa rahsianya...

Habibah said...

jeles2...hihi~... :D

Princess Feyqa said...

wow *trkuaq bijik mata hee~

safura zahari said...

camnerleh hebat smpai cm tu eh.fuhhh~

mamawana said...

bleh share...belanja2 kita org rejeki melimpah ruah tu...heeee

IrfanzBlog said...

pergh..5 angka..byk btol..

a L i N said...

Wah.. 5 bulan 5 angka?? Bestnye.. Congrat2x..=)

ShareThis