V.I.P BLOG KU

Monday, August 1, 2011

MENU BERBUKA PUASA: SOTONG MENARI-NARI !





As salam readers dan salam 1dunia....Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk bepuasa di bulan Ramadhan ini...malam tadi telah selamat menunaikan solat tarawih dan semoga di terima oleh-Nya dan diberi fadhilat kerana setiap malam, ada fadhilatnya yang tersendiri...Nak tahu fadhilat solat tarawih? Korang boleh rujuk sini, FADHILAT SOLAT TARAWIH....ikhlaskan hati kerana Allah, semoga amalan kita di bulan puasa ini dilipat-gandakan pahalanya...amin...


So, untuk berbuka puasa pada petang ini, korang dah fikir ke nak masak ape? or makan kat kedai sahaja or pergi beli dekat bazar Ramadhan je? Aku sekarang tengah masak Pavlova...pada sape-sape tak tahu ap tu pavlova, tunggu....nanti aku upload resepi dan cara nak buat Pavlova ye :) Kalau nak resepi lain, tengok kat sidebar tu, ade macam resepi yang aku pernah try...ce korang try pulak....


Bagi sesiapa yang nak menyediakan menu sotong untuk berbuka puasa hari ni, tapi dah bosan dengan resepi sotong goreng tepung, or sambal sotong, kat sini ade satu resepi yang unik lagi menyelerakan yang diberi nama, Sotong Menari-nari or dlm omputihnya, The Dancing Squid :)










Kemain lagi meanri kan....selamat mencuba... :)



p/s: terliur tak???hahhaha

4 comments:

Kian Fai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha tak menarik la :) I prefer cook and fried sotong . . .

mr.F said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Kian Faihhhheeeeeeeee

hana nabihah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err macam pelik~

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seriau nak telan. takut menari nari dalam perut pulak. haih bahaye. haha

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...