Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, October 7, 2011

CUPCAKES PRINCES CONTEST: PESERTA DENGAN JAWAPAN YANG BETUL!




Assalamualaikum readers dan salam 1dunia.... Macam mana hari korang? Cukup kasih sayang? Kalau tak cukup, kene makan cupcakes. Sebab ape? Sebab Kasih itu cup, sayang itu cakes :) Kepada semua peserta FALIHINJASMY.BLOGSPOT.COM : CUPCAKES PRINCES CONTEST, kini diumumkan senarai peserta dengan jawapan yang betul! Tahniah diucapkan. 


Senarai peserta, sila rujuk link di bawah:









Kod peserta yang di-highlight kan kuning adalah layak untuk  merebut hadiah berikut berdasarkan susunan cupcakes yang sama dengan susunan cupcakes pilihan ramai! 


1 x Tempat Pertama: Wang tunai bernilai RM 150.00

2 X Tempat Kedua: Wang tunai bernilai RM 50.00

5 X Hadiah saguhati: RM 10.00 cash/top up
Siapakah yang bakal memenangi hadiah tersebut??? 
Apakah susunan cupcakes pilihan ramai???

Tunggu......




p/s: saje nak biar korang neves sikit...ahhahahhaha

10 comments:

nurul nabila bt medan said...

memang suspen la tengok ! nak tanggal jantung pun ada kot..
hehe

Miszyuyu said...

waaaaaahhhhh nevessss

malynd_anggun said...

nervous gile! auw..auww

Lin Azlina said...

ye ye seronok....

AYuNG said...

cp17
yess..betul:)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala nak kena klik satu-satu..klik jangan tak klik..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

lor ingat boleh klik..

~ku hanya seorang insan~ said...

bro n..wat wa dedo laahh..=(..
hihih....

Zul Fattah said...

alahai.. buat suspen plak.. haha.. ok.. we waiting

Lady Jaja said...

saye dah x berdebar... hihihi... sbb saye dah tersingkir... kih3.. ^__^y tp best r join contest nih!

ShareThis