Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, December 18, 2010

DESIGN T-SHIRT GLENNZ : SIMPLE BUT COOL !

Makan fastfood, mati cepat


Teehee...cool kn design t-shirt di atas? Simple but really meaningful...kreatif gile designer yg buat ni..Setiap design yang dihasilkan, ade mesej yang disampaikan.. baru lah orang nak beli..Ni tak, tak habis-habis dengan baju Uptown, yang wording besar gedabak and colourful bright-bright..."SAYA SAYANG AWEK SAYA" or "ADE APE PANDANG-PANDANG" or "AKU CINTA SAMA KAMOO" or "SAYA BUNTU TANPA AWAK DI SISI SAYA" ...yucks...such a rubbish! Sorry to say...sakit mate!


Kat bawah ni ade beberape lagi design t-shirt yang super dooper cool yang dijual di laman sesawang GLENNZ TEES. Harge? cube la tengok dulu, harge reasonable la...ok jom kite layan keCOOLan design tee dari GLENNZ ni...
 
3D with UV protection


Kempen keselamatan jalanraya




Hati-hati, lantai berkulit pisang


Hentikan kekejaman terhadap POOH, TIGGER serta haiwan lain


Kurangkan makan donut dan makanan bergula


Iphone 4 bukan untuk semua, especially Captain Hook


Ronald pun sangap makan pizza


CCTV dengan Polaroid-senang terus cetak


tiup-tiup keluar SNAKE

Awas! Sila refill air anda


Kotak Tetris untuk bantuan becana alam
 

dan banyak lagi design tee yang menarik di GLENNZ TEES 

p/s: don't judge a man by his cloth

.





4 comments:

Anisa said...

heehh
sungguh cool

don't judge a man by his cloth

mr.F said...

betul3

Anis izyan Abd Rahman said...

siyes~
baju yg tulis warne warni tuh mmg cam haaaapeeee jeee

farhana_acimek3 said...

wahhhh chanteq design dyyy

ShareThis