Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, December 10, 2011

YUNA SINGGAH BLOG AKU! KAU ADE?

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....



"YUNA SINGGAH BLOG AKU"




Korang percaya ke tak percaya? Korang ingat Yuna tu free memanjang ke nak blogwalking ha? Kalau takde cerita hot pasal dia, takde nya dia nak layan dari blog ke blog...So, bila masanya Yuna singgah blog aku???



Ok, ini bukan propa atau sewaktu dengannya...kalau korang bukak blog aku, korang akan nampak segi empat sama yang ada gambar Yuna dengan tulisan :



YUNA HAS A MESSAGE FOR YOU>




Korang cube scroll ke atas sikit, dan korang akan jumpe benda macam ni:


Natural beauty-talent :)


Kalau korang nak tahu apa mesej yangYuna nak bagitahu korang, korang kene la klik petak tu...Dengar-dengar Yuna nak cipta record baru...record apa? Itu yang korang kene find out bila klik petak yang ade gambar Yuna tu....



Ok, selamat mencuba....


Semoga Yuna menang dalam AJL2011 nanti! Aku suka sangat lagu penakut!


p/s: ini tidak adil tidal adil baginya.... 



4 comments:

Unknown said...

good luck yuna.

mumu said...

Haha.. Cooooooooooll XD

EARNIC said...

hehehehe blog aku tak da pun yuna datang

jobmall said...

haha bersungguh aku baca last last haha wa tekene beb,, tapi nak tahu jugalah apa yuna kata dalam blog ni hehe

ShareThis