Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, December 31, 2011

2011 KATA PERGI 2012 KATA MARI: AKU NAK KATA APA?

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia...


 "kau dengan hal kau, aku dengan hal aku"





Serius aku busy....tapi busy-busy aku pun, nak gak update...bak kate "anonymous", kau dengan hal kau, aku dengan hal aku (mind your own business lah in simple words)....kan...Meh aku tunjuk business aku...Firstly, aku nak ucap terima kasih kat korang yang support blog aku ni...memang 2011 ni banyak kenangan pahit manis...dan kenangan yang paling best pada 2011 dah tentunya menang Home Makeover dari Nippon Paint dan Nuffnang yang bernilai RM 5000.00...











dan lagi satu terpilih ke TOP10 masterchef Blogger anjuran Astro dan Nuffnang....











 dan ade lagi satu...dapat snap gambar dengan ex-aku yang aku relakan pemergiannya ke Yusry....LOL




Bye-bye Lisa....good luck Yusry....

Point penting....aku memang suka join contest Nuffnang sebab pengalaman dan keseronokannya berganda! Terima kasih Nuffnang! So, untuk tahun 2012...bersama-samalah kita berdoa agar rezeki sentiasa dimurahkan dan hidup sentiasa dirahmati Allah. Dikesempatan ini, aku memohon maaf dengan lapang dada aku memaafkan kesalahan orang lain terhadap aku. Biasalah, manusia mana yang tak buat silap...ok, hope tahun 2012 ni memberikan erti yang sangat beharga dalam kehidupan korang....



p/s: aku nak tunang hujung 2012....

4 comments:

Unknown said...

selamat tahun baru ye tuan blog

mr.F said...

@Rozuan Ismailselamat tahun baru rozuan :D

Ignorance said...

I wish U to have a
Sweetest Sunday,
Marvelous Monday,
Tasty Tuesday,
Wonderful Wednesday,
Thankful Thursday,
Friendly Friday,
Successful Saturday.
Have a great Year.
HAPPY NEW YEAR

Sya_Merpati Putih 88 said...

untungnya dpt jumpa lisa surihani..(^___^)

~btw, selamt tahun baru ye..semoga segala azam dan impian terlaksana..=)

ShareThis