Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, December 2, 2011

KISAH BENAR: APA KEJADAH IBU KAHWINI ANAK SENDIRI ?

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....


Inilah tanda dunia semakin ke penghujungnya...benda yang salah dan dilarang, itulah yang dibanggakan...Sering kali kita dengar sumbang mahram berlaku antara bapa dan anak perempuannya, abang dengan adiknya namun kini, ada pulak seorang ibu dari Indonesia yang mengahwini anak lelakinya sendiri...Di mana nilai kewarasan akal? Atau hanya menuruti nafsu serakah yang tiada sudah?



Si anak pula menolak tetapi ibunya pula memaksa kerana mahu melampiaskan nafsu selepas suaminya meninggal. Si anak hanya menuruti sahaja...Untuk si Ibu...sudah tiada lelaki lain kah sehingga benih sendiri yang dikandung selama 9 bulan 10 hari dijadikan tempat melampiaskan nafsu? Ini namanya otak ada, tapi kosong! Korang saksikanlah sendiri pengakuan dua berana ini di hadapan orang ramai...dan yang paling tak boleh belah, si ibu dengan muka selamber:



"Yang penting saya tak berzina dengan orang, saya berzina dengan anak sendiri..." 




Nauzubillah......






Ada mata lihat, ada telinga dengar, ada hati nilaikanlah.... bila sudah terjadi perkara seperti ini...berpegangkah pada iman...



Diharamkah kepada kamu berkahwin dengan (perempuan-perempuan yang berikut): ibu-ibu kamu, dan anak-anak kamu , dan saudara-saudara kamu, dan saudara-saudara bapa kamu, dan saudara-saudara ibu kamu, dan anak-anak saudara kamu yang lelaki, dan anak-nak saudara kamu yang perempuan dan ibu kamu yang telah menyususkan kamu, dan saudara-saudara susuan kamu, dan ibu-ibu isteri kamu dan anak-anak tiri yang dalam peliharaan kamu dari isteri-isteri yang kamu telah campuri; tetapi kalau kamu belum campuri mereka (isteri kamu ) itu ( dan kamu telah pun menceraikan mereka ), maka tiadalah salah kamu (berkahwin dengannya). Dan (haram juga kamu berkahwin dengan) bekas isteri kamu sendiri yang berasal dari benih kamu. Dan haramkan kamu meghimpun dua-beradik sekali (untuk menjadi isteri-isteri kamu),Kecuali yang berlaku pada masa yang lalu.Sesungguhnya Allah adalah maha Pengampun, lagi Maha mengasihani.


Surah An-Nisa :23



p/s: saling berpesan pesan antara satu sama lain....

12 comments:

Shafiq Hashim said...

Ceteknya Ilmu Agama..Alamdulillah Sy Dilahirkan Di Malaysia..

HafizRahim said...

sebab tu la indonesia banyak bencana alam..tak sedar diri langsung.

Ayu Na said...

aduhhhhh... (-___-)

Razil Tahir said...

heeeee..
bole plak? (~,~")

Anonymous said...

shafiq n rahim, jgn slhkan dimana dia tiggl tp slhkanlah dia yg melakukan, dimanpun kt brada itu ialah sama, smuanya bumi Allah tak kire malaysia, indon ke kat mane2la..jdkanlah iktibar dr smue itu sblm berlaku pada keluargamu..

fatin_dhira95 said...

dunia akhir zaman ..:'(

salbiah basri said...

jeleknye ku denger.

salbiah basri said...

jelek bangat!
gawat nih.

MUHAMAD FAIZ@FAREAST_007 said...

Astargfirullahalazim...Mmg terang2 dh dharamkan, nak dbuat ag..Majlis Ulama Indonesia x amik tindakan ke??or bkn bdang kuase dorang??

MUHAMAD FAIZ@FAREAST_007 said...

mmg sgt kaget...

Alieza Dayasari said...

Adoii mcm ni pun ada...
Bukalah pintu hati mak cik ini. Amin....
singgah jap di sini....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dik akak link entry ne dgn blog akak ye.. akak credit kat blog adik ne

ShareThis