Pages

V.I.P BLOG KU

Friday, December 30, 2011

AKU DENGAN LISA SURIHANI...YUSRY JELES?

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia....


Masa premier screening Papa I Love U, Lisa first time jumpa dengan aku. Dia tak sangka boleh jumpa aku kat situ...mungkin jodoh katanya....Lepas tu, Lisa excited gila nak ambil gambar dengan aku...aku pun nak jual mahal pada mulanya...bila fikir-fikir balik, kesian pulak...kang kempunan pula nak ambil gambar dengan aku before kahwin dengan Yusry...Ape lagi ....pose lah kan....





Kesian pulak kat Lisa sebab aku terpejam mata time snap gambar ni....Lisa kata tak apa sebab aku nampak comel bila pejam mata....(WOW).... Aku tanya Lisa,  Yusry tak jeles ke dia ambil gambar dengan aku? Lisa kata, Yusry sporting... Oh untungla kan..dpat suami "bersukan". Before balik, sempat la laga-laga pipi...oh bukan dengan Lisa ye...dengan poster Lisa je lah...nak mampos kau nak laga-laga pipi dengan anak dara orang?


p/s: muntah hijau.....

8 comments:

Anonymous said...

wah.. best tu.. dpt ambik pic ngan lisa..:)

Unknown said...

untunglaaaa.....

mashita said...

waaaah .. jelesnya ..

Anonymous said...

kau dah mcm hero filem tu..sejibikk...wuwuwuuwuwu

mr.F said...

@siti nor atika ruslanbest gila!

mr.F said...

@siti nor atika ruslanbest gila!

mr.F said...

@EEni perli ke puji ni???LOL

MalizaMah said...

Hambuih......

ShareThis