Pages

V.I.P BLOG KU

Saturday, December 24, 2011

LISA SURIHANI AKAN BERNIKAH DENGAN YUSRY KRU PADA 23 FEBRUARI 2012! !

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia


"HAIH.....melepaslah lagi...."


Mungkin itulah yang dikatakan hampir kebanyakan jejaka di luar sana yang begitu mengagumi Lisa Surihani (termasuklah aku). Kita hanya mampu merancang, Allah yang tentukan. Dah jodoh Lisa Surihani dengan Yusry, kita doakan yang terbaik buat mereka...(Neelofa ada lagi...hehehe). Berikut merupakan kronologi majlis pengumuman pernikahan Lisa dan Yusry yang diadakan di Marriot Putrajaya, dibawakan khas oleh Rotikaya.com






1059hrs – Ramai pihak media sudah berada di’sini menikmati sarapan pagi. Masih tiada kelibat Yusry KRU atau Lisa Surihani.

1115hrs – Pihak media sudah di’iringi masuk ke dewan utama di’mana acara pengumuman khas akan di’katakan. Dramatik.

1117hrs – Ahli keluarga Yusry KRU bersama pasangan kekasih ini masuk ke dewan mengambil tempat. Juga ibu Lisa Surihani.

1121hrs – Yusry KRU on mic. Kata sidang media ini perlu untuk berlaku adil untuk semua media.

1122hrs – Yusry KRY akui yang keluarga beliau sudah mengunjungi keluarga Lisa Surihani untuk menghantar tanda. Dan, majlis sidang media pengumuman khas ini memang untuk mengumumkan tarikh pernikahan mereka.

1130hrs – Yusry KRU & Lisa Surihani akan bernikah pada 23 Februari 2012 dan akan menjalankan resepsi perkahwinan pada 26 Februari 2012.

Majlis pernikahan Yusry KRU & Lisa Surihani akan berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya dan resepsi perkahwinan akan di’adakan di Putrajaya International Convention Centre (PICC).

1131hrs – Yusry KRU berkata mereka mengenal hati budi menerusi BBM (Blackberry Messenger) dan mereka sebenarnya serius dalam hubungan ini sejak berkenalan.

Lisa Surihani memberitahu yang Yusry KRU pada awal perkenalan tidak flirting (mengorat, dalam Bahasa Rempit) dan hubungan mereka bermula dengan perbualan berkisar tentang kerja — dan matang.



p/s: untung yusry, dulu dapat erra, sekarang dapat lisa.....untunglaaaa







2 comments:

faqihahhusni said...

"1122hrs – Yusry KRY"

KRY? Hahaha. Anyway, congrate to them

Anonymous said...

tak untung langsung dapat erra... tapi mmg untung dapat lisa... huhuhu

ShareThis